¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Adapting Approaches and Methods to Teaching English Online: Theory and Practice (Springerbriefs in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
119
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.7 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9783030799182
N° edición
1

Adapting Approaches and Methods to Teaching English Online: Theory and Practice (Springerbriefs in Education) (en Inglés)

Dionysios I. Psoinos (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Adapting Approaches and Methods to Teaching English Online: Theory and Practice (Springerbriefs in Education) (en Inglés) - Psoinos, Dionysios I.

Libro Nuevo

S/ 376,52

S/ 753,05

Ahorras: S/ 376,52

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Adapting Approaches and Methods to Teaching English Online: Theory and Practice (Springerbriefs in Education) (en Inglés)"

This book provides a framework for synchronous and asynchronous online language teaching. It elaborates on the key features of an online teaching setting, including the instructional media that are involved in it, their affordances and limitations, and recommends ways to adapt pedagogy to suit the online environment. To this end, the book draws on well-established language teaching methods that have been widely used in the physical classroom and puts them to the test by applying them online. This results in the emergence of an e-clectic approach that enables language teachers to be flexible and intentional in their online classroom-related decisions and combines good practices that cut across the broader methodological spectrum with personal teaching preferences, teaching style, and stakeholders' specifications always considering the capabilities of the setting and the tools currently available to teachers and learners. The book enables teachers to be critical and reflective of their own online teaching practices and equips them, via analysis of live online language sessions, with the necessary skills to confidently engage with screen layout. It also addresses the prominent issue of adapting teacher and learner identity in the online context, and examines their respective roles in online language sessions in a holistic way, offering guidance and support for the practicing online language teacher.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes