¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Accelerate Marketing Growth: A Modern Business Parable at CONE Inc. (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
186
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.0 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9781990704055
Categorías

Accelerate Marketing Growth: A Modern Business Parable at CONE Inc. (en Inglés)

Stephen Rayfield (Autor) · Canadian Government · Tapa Blanda

Accelerate Marketing Growth: A Modern Business Parable at CONE Inc. (en Inglés) - Rayfield, Stephen

Libro Nuevo

S/ 96,02

S/ 192,03

Ahorras: S/ 96,02

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Accelerate Marketing Growth: A Modern Business Parable at CONE Inc. (en Inglés)"

There are many books that describe how to market your company. This is not one of those books. Instead, this work proves a case for why marketing is a critical element for managing a successful business. It helps you to understand the real value of marketing for your company, regardless of whether it is big or small, new or established, private or public.Many people think they are correctly marketing their capabilities and abilities, but they are not. They do not really understand this thing called 'Marketing' and what value it holds for all shareholders.This book describes a mythical company called CONE Inc. and its need to grow. The president becomes aware that the missing link in his business formula is the absence of a strong integrated marketing plan. With this realization, he sets out on a journey to find the critical information.The president is joined on his journey of discovery by a senior staff member. Together they explore and are guided through the marketing process by a third person with the wisdom of business and actual marketing experience. With their guide, they explore, chapter by chapter, the key elements of the critical area of marketing.Enjoy your read of this interesting business parable. It provides you with understandings of the key role that marketing plays in complex but fundamental business techniques. The sound learning and specific formulas in each chapter will help you to make integrated marketing work for you and your business.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes