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portada Abbas Kiarostami and Film-Philosophy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780748699902
N° edición
1
Categorías

Abbas Kiarostami and Film-Philosophy (en Inglés)

Mathew Abbott (Autor) · Edinburgh University Press · Tapa Dura

Abbas Kiarostami and Film-Philosophy (en Inglés) - Mathew Abbott

Libro Nuevo

S/ 804,03

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Abbas Kiarostami and Film-Philosophy (en Inglés)"

Mathew Abbott presents a powerful new film-philosophy through the cinema of Iranian director Abbas Kiarostami. Mathew Abbott argues that Kiarostami's films carry out cinematic thinking: they do not just illustrate pre-existing philosophical ideas, but do real philosophical work. Crossing the divide between analytic and continental philosophy, he draws on Ludwig Wittgenstein, Stanley Cavell, John McDowell, Alice Crary, Noel Carroll, Giorgio Agamben, and Martin Heidegger, bringing out the thinking at work in Kiarostami's most recent films: Taste of Cherry, The Wind Will Carry Us, ABC Africa, Ten, Five, Shirin, Certified Copy, and Like Someone in Love.

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