Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Study on Job Satisfaction Among the Employees of SGI - School (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
56
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9786139451876

A Study on Job Satisfaction Among the Employees of SGI - School (en Inglés)

Shobha Kumbar (Autor) · Nilesh Bhskarrao Bahadure (Autor) · Snehal Shinde (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

A Study on Job Satisfaction Among the Employees of SGI - School (en Inglés) - Kumbar, Shobha ; Bahadure, Nilesh Bhskarrao ; Shinde, Snehal

Libro Nuevo

S/ 239,75

S/ 399,58

Ahorras: S/ 159,83

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Study on Job Satisfaction Among the Employees of SGI - School (en Inglés)"

Teachers are the most important group of professionals for our nation's future. Their contribution as a nation builder depends upon how much they are aware of and satisfied with their jobs. They play a crucial role in the growth of the education system. Nowadays, it has been observed that the teachers are under tremendous pressure to deliver quality education to the students. The recent enactment of RTE Act in the country has further increased the responsibility of the teachers. They are also expected to play a constructive role in society and to be role models for others. It is only possible if they are satisfied with their profession. There are two categories of private institutions i.e. aided and unaided. Aided schools are those, which get financial assistance from the government and the unaided are those, which do not get any such assistance. The other essential distinction between aided and unaided institutions can be made on account of autonomy. The un-aided schools enjoy a higher level of autonomy to run the administration of the schools as compared to government-aided schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes