Compartir
Learning, Education, & Games: Volume Four: : 50 Games to Use for Inclusion, Equity, and Justice (en Inglés)
Schrier, Karen ; Kowert, Rachel ; Leonard, Diana (Autor)
·
Lulu.com
· Tapa Blanda
Learning, Education, & Games: Volume Four: : 50 Games to Use for Inclusion, Equity, and Justice (en Inglés) - Schrier, Karen ; Kowert, Rachel ; Leonard, Diana
S/ 179,78
S/ 299,64
Ahorras: S/ 119,86
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 16 de Julio y el
Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Learning, Education, & Games: Volume Four: : 50 Games to Use for Inclusion, Equity, and Justice (en Inglés)"
How can we use games to support inclusion, compassion, care, equity, and justice-in the classroom and beyond? This book is aimed at educators, researchers, and designers who want to use games to enhance equity and justice for marginalized students, and create communities where everyone feels like they belong. The book explores 50 different games, including popular games like Animal Crossing: New Horizons, Chess, Minecraft, and Among Us, and a variety of other commercial, indie, PC, mobile, card, and board games.