Compartir
Improving Learning: Meta-Analysis of Intervention Research in Education (en Inglés)
Steven Higgins
(Autor)
·
Cambridge University Press
· Tapa Dura
Improving Learning: Meta-Analysis of Intervention Research in Education (en Inglés) - Higgins, Steven
S/ 465,40
S/ 930,80
Ahorras: S/ 465,40
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 24 de Julio y el
Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Improving Learning: Meta-Analysis of Intervention Research in Education (en Inglés)"
Improving Learning centres on the findings from different areas of education-focused research that support evidence-informed teaching and contextualises these results to optimise decision-making in schools. It also describes the origins and principles of meta-analysis in education and how this identifies the successes in improving learning in classrooms. Moreover, it explains the thinking behind the 'Teaching and Learning Toolkit' and similar approaches, which seek a big-picture overview of research findings. The advantages and disadvantages of this approach are explored with practical examples. Additionally, it identifies the issues in using research evidence in education and the steps that can be taken to improve this. It is not a manual on how to conduct a meta-analysis; instead the focus is on developing understanding of the approach in order to present its strengths and weaknesses. This understanding can advance critical engagement and effective use to improve educational outcomes for children and young people.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.